brosh-bniya

שיפוץ חדר אמבטיה

מדהים איך לפעמים שיפוץ קטן בבית, כזה המתמקד רק בחדר אחד יכול לחולל שינוי אדיר באיכות החיים שלכם. אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה – שיפוץ חדרי אמבטיה יכול להביא לכם לחיים חוויה של ספא מפנק. את היום שלנו אנו מתחילים ומסיימים בחדר האמבטיה, זהו המקום לרגעים הנעימים של החיים. חדר מעוצב, אשר לקוח בחשבון מראה ואסתטיקה לצד שימושיות, יכול להפוך את הכל לחוויה נעימה בעת ביצוע פעולות היום יום.

שיפוץ חדרי אמבטיה

שיפוץ אמבטיה מתחיל קודם כל עם בחירת בעל המקצוע הנכון. יש לבחור בקבלן שיפוצים מנוסה בעל ניסיון מוכח בתחום זה. אל תהססו לחפש המלצות. לאחר שבחרתם את קבלן השיפוצים חשוב שתתכנו היטב את השיפוץ. עליכם לחשוב ולצייר קודם כל בראש את מה שאתם רוצים עבור חדר האמבטיה שלכם. חשבו על כל הפרטים הקטנים, על המיקום של כל דבר, אפילו שקעי החשמל. לאחר מכן שוחחו עם הקבלן ובנו את תכנית העבודה.

אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל היא האם אתם רוצים מקלחת או אמבטיה. יש כאן שיקולים של מקום, של סגנון חיים ומצב משפחתי וכמובן העדפות אישיות. במקרה שעומד לרשותכם שטח מצומצם, בדרך כלל מקלחון הוא הפתרון הטוב ביותר.

החלטה נוספת על בשיפוץ אמבטיה היא לגבי סוג האסלה. בתחום זה חלו תמורות רבות וישנן אסלות המציעות פתרונות עיצוביים מתקדמים, כמו למשל מיכל הדחה נסתר. חשוב שתהיו מודעים לכל האפשרויות ותבחרו את האסלה המתאימה. עשו כך גם לגבי הכיורים והברזים, בדקו את האפשרות וקבלו את החלטתכם.

שיפוץ אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להיות הוצאה גדולה יחסית לחדרים אחרים בבית, אם נבחן את ההשקעה פר מטר מרובע. אך חשוב לזכור שחדרי אמבטיה משמשים אותנו לשנים ארוכות ולכן לא מומלץ להתפשר. חשוב שיהיה לכם חדר אמבטיה התואם לצרכים והטעם שלכם, שיפוץ חד אמבטיה הוא ההזדמנות שלכם לעשות זאת.