brosh-bniya

הדרך שלך לשיפוץ מושלם

החלטתם לשפץ, זו ללא ספק אחריות גדולה והחלטה לא קלה. הפחד ליפול על חברה לא מקצועית הופך אתכם לחשדניים ובצדק. מעונינים להרגיש בטוחים? נשמח להפנות אתכם ללקוחות שלנו, אין כמו לבדוק את טיב העבודה שלנו, האמינות ושביעות רצון הלקוח.

לשפץ עם 100% ביטחון במקצועיות, בנסיון, באמינות ובאמון

אנו נשמח להגיע אליך, להבין את הצרכים ולתת לך הצעת מחיר ללא התחייבות. מלא/י את הפרטים שלך ואנו נחזור אליך בהקדם

או צלצל/י אלינו

לברוש בניה נסיון של יותר מ-20 שנה בשיפוצים של בתים, דירות, משרדים ומבנים ציבוריים.

ערן לוי מנכ"ל ברוש בניה מחזיק ברשיון קבלן מורשה, חשוב כשנכנסים לעבודות שיפוץ לוודא שהקבלן הינו מוסמך ובעל מספר רשיון בתוקף.

פרוייקטים שבוצעו לאחרונה

בחירת קבלן שיפוצים

רוצים לעשות עבודות שיפוצים ולחדש ולשנות את מראה הבית? אם כך אתם צריכים קבלן שיפוצים במרכז. אבל בוודאי שמעתם את סיפורי האימה מחברים ומכרים, על שיפוצניקים שגוררים את העבודה מימים לשבועות ואפילו חודשים ומשאירים לכם את הבית כמו אתר בנייה. גם אנחנו שמענו על מקרים שכאלו, אך האמת שזה לא צריך להיות כך, עבודות שיפוצים יכולות לעבור בשקט, ללא הפתעות וללא עיכובים מיותרים. אבל על מנת שזה יקרה יש לבחור היטב אצל מי אתם מפקידים את העבודה, אז איך בעצם בוחרים קבלן שיפוצים במרכז.

קבלן רשום

כאשר רוצים לבחור קבלן שיפוצים במרכז, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לוודא שמדובר בקבלן רשום. על מנת להכניס סדר לתחום ולהבטיח עבודה מקצועית, רשם הקבלנים המשתייך למשרד הבינוי והשיכון, מחזיק בפנקס הקבלנים המאגד את כל הקבלנים הרשומים בישראל. לא כל קבלן שיפוצים רשום בפנקס הקבלנים, אך רישום בפנקס מציב סטנדרטים גבוהים עבור הקבלן וזה משהו שיכול להגדיל את הסיכויים שתצאו שבעי רצון מהעבודה.

קבלן שיפוצים מומלץ

המלצות מחברים ומכרים אשר עבדו עם קבלן שיפוצים במרכז והיו מרוצים מעבודתו, הן דבר חשוב מאוד. אל תתנו משקל רב להמלצה אחת בודדת, חשוב לקבל המלצות מאנשים שונים. כמו כן תוכלו למצוא המלצות באינטרנט, יש רק להיזהר שאלו אינן המלצות מטעם…

קבלן שיפוצים במרכז – ניסיון

דבר אחרון בבחירת קבלן שיפוצים במרכז הוא הניסיון. כאשר אנו מדברים על ניסיון של קבלן רשום איננו מדברים אך ורק על מספר השנים במקצוע, דבר חשוב בפני עצמו, אלא על אופי העבודות שהוא עשה. אם למשל יש לכם צורך בעבודות גבס ולקבלן השיפוצים אין ניסיון רב בתחום זה, מוטב לחפש אחר שיפוצניק אחר בעל ניסיון בתחום ספציפי זה.